Monday 18 December 2017

Tak bank forex usługi


Wymiana walut obcych Szczegóły dotyczące zamawiania waluty obcej Zamawianie i wysyłka Zamówienia złożone od poniedziałkuna piątek. przed godz. czas lokalny twojego adresu rekordu (na koncie, którego twój rachunek wykorzystuje do zapłaty za zamówienie) zostanie wysłany tego samego dnia. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku. po 2 po południu czas lokalny twojego adresu rekordu (na koncie, którego twój rachunek wykorzystuje do zapłaty za zamówienie) zostanie wysłany następnego dnia. Nie wysyłamy zamówień w soboty, niedziele i święta Dostawa odbywa się do centrum bankowego lub adresu ewidencyjnego na rachunku używanym do zapłaty za zamówienie. Dostarczenie na adresy w USA tylko nie ma P. O. pola Standardowa dostawa (1-3 dni robocze): 7,50 (standardowa dostawa jest bezpłatna dla zamówień 1000 i więcej) Dostawa z dnia na dzień (zamówienie do godz. 14.00): 20 Ponieważ nie przechowujemy zapasów walut obcych w centrach bankowych, obowiązują opłaty za dostawę zamówienia odebrane w centrum bankowym, a także zamówienia (poniżej 1 000 USD) przesłane na adres Twojego konta. Twoje zamówienie musi zostać odebrane w centrum bankowym, jeśli hellip ma 1 000 lub więcej w dolarach Jesteś nowym klientem (mniej niż 30 dni) Twój adres zmienił się w ciągu ostatnich 30 dni Potrzebujesz konta Jeśli nie masz Bank of America konto czekowe lub oszczędnościowe, możesz otworzyć je online. Itrsquos jest łatwe i zajmuje tylko kilka minut i po tym, jak informacje o koncie zostaną włączone do naszego systemu (zazwyczaj 24 godziny), yoursquoll będzie mógł zamówić walutę online do odbioru w centrum bankowym. Praktyki reklamowe Staramy się dostarczać informacje o produktach i usługach, które mogą Cię zainteresować. Reklamy oparte na relacjach i reklamy behawioralne online pomagają nam to robić. Oto, jak to działa: Gromadzimy informacje na temat Twoich działań online, takich jak wyszukiwania przeprowadzane w naszych Witrynach i odwiedzanych stronach. Informacje te mogą być wykorzystywane do dostarczania reklam na naszych Witrynach i w trybie offline (na przykład przez telefon, e-mail i pocztę bezpośrednią), które można dostosować do konkretnych zainteresowań. Jeśli wolisz, abyśmy nie używali tych informacji, możesz zrezygnować z reklam behawioralnych online. Jeśli jednak zrezygnujesz, nadal możesz otrzymywać ogólne reklamy. Ponadto, doradcy finansowi, Menedżerowie Klienowni mogą nadal wykorzystywać informacje gromadzone przez Internet w celu dostarczania informacji o produktach i usługach zgodnie z umowami dotyczącymi rachunków. Ponadto, jeśli zrezygnujesz z reklam behawioralnych online, możesz nadal widzieć reklamy po zalogowaniu się na konto, na przykład za pośrednictwem bankowości internetowej lub MyMerrill. Te reklamy są oparte na Twoich konkretnych relacjach z nami. Aby dowiedzieć się więcej o reklamach opartych na relacjach, reklamach behawioralnych online i naszych praktykach związanych z prywatnością, zapoznaj się z informacjami na temat ochrony prywatności w Internecie firmy Bank of America i najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi prywatności w Internecie. Bank of America, N. A. Członek FDIC. Equal Housing Lender Lender copy 2017 Bank of America Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. YES Bank uruchamia usługę cyfrową SIMsePAY dla użytkowników telefonów z internetem. TAK Bank uruchomił usługę bankowości cyfrowej, 8216SIMsePAY8217, dzięki której każdy posiadacz rachunku może wykonywać przelewy pieniężne, płacić rachunki za media i inne usługi bankowości mobilnej bez potrzeby korzystania ze smartfona lub Internet. Bank sektora prywatnego uruchomił usługę w dystryktowym banku spółdzielczym Dehradun i planuje uruchomienie go w całym kraju. SIMsePAY to cienka jak wafel naklejka, którą można przykleić do dowolnego typu karty SIM (standardowej, mikro lub nano) dowolnego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Ta naklejka instaluje aplikację opartą na zestawie narzędzi SIM (STK), który jest dostępny dla klienta na dowolnym telefonie komórkowym bez potrzeby połączenia z Internetem. W oświadczeniu bank stwierdził, że naklejka byłaby połączona z opłaconym z góry portfelem przedpłaconym lub kartą przedpłaconą (która może być obciążona do wysokości 50 000) wydaną przez bank lub rachunek banków spółdzielczych8217 konsument wykonuje transakcje, takie jak krajowe przelewy elektroniczne, przelewy środków oparte na natychmiastowej transferze usług, sprawdzanie sald i generowanie mini-wyciągów, płatności dla akceptantów, płatności za rachunki, doładowania i doładowania. 8220SIMsePAY będzie obsługiwać dużą część populacji indyjskiej, która nie jest bankiem lub jest niedoboru ze względu na brak dostępu do smartfonów i mobilnego Internetu. W użyciu jest blisko 650 milionów telefonów z funkcjami. Jest to duży nieodłączny rynek8230., 8221 bank powiedział, i dodał, że planuje zgromadzić bazę 5 tysięcy użytkowników do 2017 roku. Produkt będzie oferowany stopniowo. Pierwsza faza obejmie współpracę ze spółdzielczymi i regionalnymi bankami obszarów wiejskich w celu dotarcia do tych, których wskaźnik wykorzystania smartfonów, łączności internetowej i dostępu do usług finansowych (lub rachunków bankowych) jest niski lub ograniczony. Druga faza obejmie zasięg do segmentu docelowego poprzez sieć ponad 40 000 korespondentów bankowych YES Pan-India. (Ten artykuł został opublikowany 30 listopada 2018 r.) Zdobądź więcej swoich ulubionych wiadomości dostarczonych do skrzynki odbiorczej NIGDY nie przegap żadnych najnowszych wiadomości, które będziemy dostarczać na gorąco do Twojej skrzynki odbiorczej YES Bank Sp. Z oo Klient Firma - Związek Partner On - Roll Job OPIS PRACY n Oznaczenie stanowiska: n Partner relacji z klientem (CRP) Partner relacji z biznesem (BRP) n Rola Zakres obowiązków: Partner relacji z klientem (CRP) n Zarządzanie sprzedażą w pierwszej linii Rozwój biznesu, Zwiększenie przychodów z działalności. Generowanie sprzedaży poprzez produkty Odpowiedzialności Detalicznej Podobnie jak: CASA, FDs Li Gi TradeFX etc. nn Rola Odpowiedzialność: Partner w relacjach biznesowych (BRP) n Zarządzanie sprzedażą w pierwszej linii Rozwój biznesu, Zwiększenie przychodów z działalności. Generowanie sprzedaży za pośrednictwem produktów odpowiedzialnych za handel detaliczny, jak na przykład: Konto bieżące TradeFX itp. N Partner relacji z klientem (CRP) n Pozyskiwanie jakości CASA (Rachunek bieżący konta oszczędnościowego) Aktywowane konta CASA NTB. Nabycie Jakości Wyższe warianty CASA - Nabycie Kwalifikowanych i Aktywowanych Wyższych wariantów CASA. Nabycie wartości CASA - CASA AMB nabytych na rachunkach pochodzących z miesiąca (In Rs). Przychody Przychodów - sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, MF, Gold, TradeFX, Assets. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Pełna zgodność z wytycznymi dotyczącymi Tak. Zgodny z KYC i całym ryzykiem operacyjnym. Przestrzegaj zasad i procesów banku. Zapewnij terminową eskalację problemów mających wpływ na biznes i odpowiednie rozwiązania w celu rozwiązania problemów. Zapewnij bezpieczeństwo i bezpieczeństwo aktywów banków i klientów. zapewnij terminowe przesyłanie raportów MIS. n n n Business Relationship Partner (BRP) n Pozyskiwanie nowych rachunków bieżących, handel FOREX. Wprowadzenie nowego klienta CA poprzez pozyskiwanie na otwartym rynku i generowanie referencji z określonej zlewni. Aby zapewnić pozyskiwanie wysokiej jakości rachunków bieżących pod względem asortymentu produktów, segmentów i składu mieszanki. W celu zapewnienia początkowej obsługi klienta M1 aktywacja (Odpowiednia porada dla klienta dotycząca produktu i dokumentacji, otwieranie ac Gold, TradeFX, produkty Assets w ramach TAT, zapoznanie klientów z usługą RM działu i procesami, monitorowanie dostarczania zestawu powitalnego i monitorowanie w celu powtórzenia finansowania i wykorzystania konto dla transakcji biznesowych). Aby zapewnić aktywną rejestrację aktywacji pozyskanych klientów do bezpośrednich kanałów bankowych Aby pomóc liderowi relacji biznesowych w zlewni BRL BBL na temat możliwości, jakie potrzebuje klient, konkurencja Benchmarking. Spełnienie przekracza określone cele miesiąca pozyskania nowego klienta w miesiącu poprzez analizę potrzeb finansowych klientów. Przestrzegać ściśle norm sprzedaży określonych przez organizację i przestrzegania wytycznych przez zewnętrznych zewnętrznych regulatorów. n Profil kandydata na kandydata: n Dobra komunikacja (umiejętności werbalne i pisemne). Umiejętność mówienia w języku lokalnym i angielskim. Silna znajomość produktu i zrozumienie usług związanych z usługami bankowymi. Zrozumienie lokalnego rynku i niewoli klienta. n Doświadczenie: od 20 do 5 lat doświadczenia może dotyczyć (odświeżenia są mile widziane) nn n Wynagrodzenie Pakiet: n Roczne CTC od Rs.2.25 do 2.50 Lac rocznie plus ubezpieczenie oparte na wydajności. PF, gratyfikacja i ubezpieczenie od ochrony prawnej (zgodnie z policy).nn Kwalifikacja wykształcenia: n Absolwent Minimalny z dowolnym strumieniem Orn Post Absolwent z dowolnym strumieniem. (Preferowany będzie MBA) nn Miejsca pracy: n Wszystkie Delhi NCR, tj. (Delhi, Gurgaon Noida) nn Zainteresowani kandydaci muszą składać wnioski na tym samym formularzu lub Wysyłać dalej życiorysy CV. Zasoby w: empowercareer. ingmailn n Potrzebujesz pomocy, dzwoń do nas: 91-9643853864, 9971148848. n Career Empower YES BANK został pomyślany w duchu profesjonalnej przedsiębiorczości, z niezmiennym zaangażowaniem w tworzenie wysokiej jakości, napędzanego technologią, nowoczesnego prywatnego banku indyjskiego obsługującego wschodzące Indie. Zaufanie finansowe Ogromne doświadczenie bankowe naszych Promotorów, Rana Kapoor i Ashok Kapur, zostało wzmocnione dzięki wsparciu finansowemu Rabobank Nederland, światowemu bankowi z oceną AAA i trzem szanowanym globalnym inwestorom private equity, CVC Citigroup, AIF Capital i ChrysCapital , aby zapewnić YES BANK solidne podstawy trwałego zaufania finansowego. Human CapitalAt YES BANK, staramy się oferować kompleksowe rozwiązania bankowe i finansowe. Dlatego też wprowadziliśmy najwyższą jakość kapitału ludzkiego we wszystkich naszych funkcjach bankowych, w tym w zakresie bankowości korporacyjnej, rynków finansowych, bankowości inwestycyjnej, bankowości transakcyjnej i bankowości detalicznej. Bankowość specjalistyczna Mamy zróżnicowany pogląd na bankowość jako branżę opartą na wiedzy. zapewniamy, że nasi bankowcy są również ekspertami branżowymi w takich sektorach jak przemysł spożywczy, lifesciences, telekomunikacja, technologia medialna, infrastruktura i przemysł tekstylny. Bankierzy Wiedzy oferują bezcenny i dogłębny wgląd w te sektory, pomagając tym samym naszym klientom w rozwijaniu świetnych pomysłów i pielęgnowaniu ich do realizacji. Technologia EdgeTechnology jest kolejnym kluczowym wyróżnikiem w YES BANK. Nasze sojusze z najlepszymi partnerami technologicznymi zapewniają proaktywne wsparcie na żądanie, aby sprostać naszym wymaganiom wzrostu, jak również ciągły rozwój naszej infrastruktury systemów i kanałów dostaw. KLUCZ SKILLSCRP BRP - bankowość oddziałowa OPIS PRACY nnWalk W rozmowie 28-Lutego-2017 r. Dla profilu sprzedaży w bankowości oddziałowej: nn1. Profil. CRP BRPnnInterview Venue. Jasola, GF Unit No 3 4, FF Unit No 3 4, TDI Center, Działka nr 7, Centrum Dystryktu Jasola, Jasola, New Delhi 110025nn Interviewer Name Timing. Pan Varun Jain 2-4 PMnnJob Lokalizacja. Near By Okhla Regionnn2: Profil. CRP (partner relacji z klientem) n Miejsce spotkania. Vivek Vihar, parter, C-262, główna droga, Vivek Vihar, New Delhi-110095n Nazwisko prowadzącego wywiadu. Pan Hunny Tyagi 2-4 PMn Lokalizacja. Near By Ghaziabad Regionnn3: Profil. CRP BRPn Miejsce wyjazdu. Sohna Road JMD Gallerian Interviewer Name Timing. Pani Meenu Lamba 2-5 pmn Lokalizacja pracy. Near By SME Gurgaon Regionnn4: Profil. CRP BRPn Miejsce wyjazdu. Shalimar Bagh, AG 23, Shalimar Bagh, New Delhi 110088n Interviewer Name Timing. Pan Shoukat Ali Khan 11-2 PMn Lokalizacja. Near ByPitampura RegionnnJob Opis: nn1 Aby wprowadzić pozyskanie nowego klienta CA w zidentyfikowanym segmencie i generowanie referencji z określonego catchmentn 2 Aby zapewnić pozyskanie wysokiej jakości rachunków bieżących pod względem asortymentu produktów, segmentów i mixu konstytucyjnego 3 Aby zapewnić początkową aktywację M1 dla handlo - Właściwe doradzanie klientowi w zakresie produktu i dokumentacji, otwieranie ac w ramach TAT, zapoznawanie klientów z usługą oddziału RM i procesami, monitorowanie dostarczania zestawu powitalnego i monitorowanie w celu powtórnego finansowania i wykorzystywania konta w transakcjach biznesowych) n 4 Zapewnienie aktywnej aktywacji rejestracyjnej pozyskanych klientów do bezpośrednich kanałów bankowych 5 Aby pomóc liderowi Business Relationship w określaniu zasięgu mapowania zlewni i zapewniać regularne informacje zwrotne do BRL BBL na temat możliwości, jakich potrzebuje klient, benchmarking dla konkurencji n 6 Aby sprostać, przekraczaj zdefiniowane cele miesiąca zakupu nowego klienta na miesiąc, analizując potrzeby bankowości transakcyjnej klienci 7 Do ścisłe przestrzeganie norm sprzedaży określonych przez organizację i przestrzeganie wytycznych wewnętrznych zewnętrznych regulatorów n 8 Zapewnienie jakości zaopatrzenia zgodnie z polityką banku n 9 Przestrzeganie procesu sprzedaży KYC Normy banku n Tak Bank Ltd TAK BANK został stworzona w duchu profesjonalnej przedsiębiorczości, z niezmiennym zaangażowaniem w tworzenie wysokiej jakości, napędzanego technologią, nowoczesnego prywatnego banku indyjskiego obsługującego wschodzące Indie. Zaufanie finansowe Ogromne doświadczenie bankowe naszych Promotorów, Rana Kapoor i Ashok Kapur, zostało wzmocnione dzięki wsparciu finansowemu Rabobank Nederland, światowemu bankowi z oceną AAA i trzem szanowanym globalnym inwestorom private equity, CVC Citigroup, AIF Capital i ChrysCapital , aby zapewnić YES BANK solidne podstawy trwałego zaufania finansowego. Human CapitalAt YES BANK, staramy się oferować kompleksowe rozwiązania bankowe i finansowe. Dlatego też wprowadziliśmy najwyższą jakość kapitału ludzkiego we wszystkich naszych funkcjach bankowych, w tym w zakresie bankowości korporacyjnej, rynków finansowych, bankowości inwestycyjnej, bankowości transakcyjnej i bankowości detalicznej. Bankowość specjalistyczna Mamy zróżnicowany pogląd na bankowość jako branżę opartą na wiedzy. zapewniamy, że nasi bankowcy są również ekspertami branżowymi w takich sektorach jak przemysł spożywczy, lifesciences, telekomunikacja, technologia medialna, infrastruktura i przemysł tekstylny. Bankierzy Wiedzy oferują nieoceniony i dogłębny wgląd w te sektory, pomagając tym samym naszym klientom w opracowaniu świetnych pomysłów i pielęgnowaniu ich do realizacji. Technologia EdgeTechnology jest kolejnym kluczowym wyróżnikiem w YES BANK. Nasze sojusze z najlepszymi partnerami technologicznymi zapewniają proaktywne wsparcie na żądanie, aby spełnić nasze wymagania dotyczące wzrostu, jak również ciągły rozwój naszej infrastruktury systemów i kanałów dostaw. Zarządzanie ładem korporacyjnymNasze fundamenty zostały opatrzone rygorystycznymi środkami nadzoru korporacyjnego, dzięki którym przejrzystość, normy dotyczące ujawniania informacji i rozliczalność mają ogromne znaczenie, aby chronić zaufanie i bogactwo wszystkich zainteresowanych stron i klientów. Odpowiedzialny bankowiec Nasze zaangażowanie rozszerza się, począwszy od naszych klientów, inwestorów, interesariuszy i pracowników, aż po całe społeczeństwo. Koncentrując się na zrównoważonym rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu, dążymy do tego, aby być instytucją wzorcową w odpowiedzialnej bankowości. GrowthIndeed, w YES BANK, szukamy partnera do rozwoju naszych klientów, podczas gdy oni zyskują dzięki wykorzystaniu naszej wiedzy finansowej, umożliwiając nam wypełnij naszą misję tworzenia i dzielenia się wartością. W YES BANK, mówmy TAK. Tak, będziemy oferować innowacyjne rozwiązania finansowe. Tak, przyjmiemy międzynarodowe najlepsze praktyki i zapewniamy najwyższe standardy świadczenia usług i doskonałości operacyjnej. Tak, zapewnimy Ci wspaniałe doświadczenie bankowe wyrażone prostotą, empatią i całością. KLUCZOWE UMIEJĘTNOŚCI

No comments:

Post a Comment